Абонаментно счетоводно обслужване
- Изготвяне на счетоводна политика на фирмата;
- Класиране и обработка на счетоводни документи;
- Проверка за съответствие на счетоводните документи с данъчно законодателство;
- Изготвяне на необходими вторични счетоводни документи във връзка с дейността на фирмата; без междинни отчети
- Осчетоводяване на стопански операции съгласно разпоредбите на българското законодателство;
- Изготвяне и подаване на документи (Справка Декларация и Дневници по ДДС, Интрастат декларация, други декларации ) за НАП;
- Обработка на заплати и осигуровки (СОЛ, трудов договор)
- Изготвяне на справки и предоставяне на информация както за нуждите на клиента така и за нуждите на данъчните институции ( освен при данъчна проверки и ревизии )
- Изчисляване на дължимите данъци и осигурителни вноски;
- Изготвяне на платежни нареждания на хартиен носител, а при достъп по банкова сметка – електронно банкиране (към бюджета);
- Попълване на осигурителни и трудови книжки;
- Изготвяне на рекапитулации, ведомости и сметки за изплатени суми на физически лица;
- Изготвяне на документи във връзка с назначаването и прекратяването на лица на Трудови договори, Граждански договори и Договори за управление и контрол;
- Подаване на необходимите декларации за осигурените от клиента лица;
- Подаване на необходимата информация за сключените Трудови договори, Граждански договори и Договори за управление и контрол;
- Изготвяне и подаване на справки, Декларации и други подобни документи пред НАП, НОИ, БНБ и НСИ;
- Подаване на декларация по чл. 73 от ЗДДФЛ
- Информиране на клиента за спазване на срокове касаещи НАП и НОИ;
- Предприемане на необходимите действия за издаване на удостоверение за актуално състояние и удостоверение за липса на данъчни задължения