Цени на допълнителни услуги


Посочените суми са без ДДС:
 
Регистрация по ЗДДС/Дерегистрация - доброволна еднократно 150 лв.
Регистрация по ЗДДС - задължителна   250 лв.
За фирми с нулeва декларация по ДДС - без дейност през годината на месец 10 лв.
Счетоводни, данъчни и осигурителни консултации след предварително описани казуси еднократно 30 лв./час
Консултации във вашия офис - 60 лв./час еднократно 60 лв./час
Изготвяне на писмено становище - в зависимост от сложността на казуса и срока за изпълнение еднократно по договаряне
Вземане на документи от офиса на клинети  еднократно 20 лв.- за гр. Варна
Изготвяне на отчети към БНБ месечно/тримесечно м/т 10 лв.
Завеждане на кредит под отчет еднократно 50 лв.
Статистически извадки от 10 до 50 от 10 лв. до 50 лв.
Изготвяне на месечни/тримесечен отчет(ОПР, Баланс, ОПП) еднократно 30 лв.
Подготовка на документи във връзка с кредитиране еднократно по договаряне, но не по-малко от
50 лева
Съставяне на данъчни декларации на физически лица(самоосигуряващи се лица) еднократно 20 лв. на приложение
Изготвяне на годишна декларация образец 6   20 лв.
Печат на документи на брой 0,10 лв.
Издаване на фактури от името на клиента на брой 1 лв.
Online банкиране за плащане към контрагенти на месец по договаряне
Online банкиране за плащане към бюджета на месец вкл. В абонамента
Изготвяне на документи за ликвидация на фирма на месец по договаряне минимум 100
Подаване на Декларация/Увведомление по чл. 15 от ЗБУТ годишно 10 лв.
Подаване на Декларация по чл. 55 /на тримесечие/ на тримесечие 10 лв.
Подаване на декларация по чл. 73 от ЗДДФЛ/до 5 реда включено в абонаментната цена/  годишно по договаряне, но не по-малко от
20 лв.
Изготвяне на УП 2/ УП 3 годишно 20 лв.
Данъчни проверки, ревизии и счетоводни одити/всяка процедура поотделно/ еднократно една дванадесета част от месечното възнаграждение за всеки ревизиран/одитиран месец, но не по-малко от половин месечна такса
Водене на лизингови договори на брой 5 лв.
Представяне в НАП   50 лв.
Изготвяне на Трудови договори, Граждански договори и Договори за управление и контрол; по договаряне    
     


Обявените цени са примерни. Дружеството си запазва правото да договаря индивидуални ценови оферти.
Подобни статии
05/08/2020 Базови цени за счетоводно обслужване
  Основни дейности Фирми нерегистрирани по ДДС Фирми регистрирани по ДДС Услуги сума в лева без ДДС сума в лева без ДДС До 20 броя счетоводни документи 70 лв.(на месец) 140 лв.(на месец) От 21 до 50 броя счетоводни д...
05/08/2020 Цени за Мениджмънт на работни заплати
  сума в лева без ДДС на месец За 1 човек 0 лв. От 2 до 4 човека 40 лв. От 5 до 10 човека 100 лв. От 10 до 15 човека 150 лв. От 15 до 20 човека 200 лв. От 20 до 25 човека 250 лв. От 25 до 30 човека 300 лв. От 30 до 35 човека 350 лв. От 35 до 40 човека 400 лв. От 40 до 45 човека 450 лв. От 45 до 50 човека 500 л...
05/08/2020 Годишно счетоводно приключване за фирми без абонамент
  Брой документи на месец Цени за фирми в лв. без ДДС   Фирма нерегистрирана по ДДС до 50 документа 200 лв. (еднократно) документите се предоставят до 01.03 Фирма нерегистрирана по ДДС до 100 документа 300 лв. (еднократно) ...
05/08/2020 Счетоводно отчитане на дълготрайни материални и нематериални активи
  Дълготрайни активи Увеличение на  стандартната цена 0-5 бр. 0 лв. 6-10 бр. 40 лв. 11-20 бр. 100 лв. Над 20 бр. по договаряне Обявените цени са примерни. Дружеството си запазва правото да догова...
05/08/2020 Счетоводни и данъчни консултации
Месечното времетраене на консултациите при сключване на договор за абонаментно счетоводно обслужване се определя както следва:   Възнаграждение по договора за счетоводно обслужване Времетраене 0-250 лв. до 2 ч./месец 250-260 лв. до 3 ч./месец ...
03/07/2018 Цени за счетоводно обслужване
В абонамента се включва: Изготвяне на счетоводна политика на фирмата; Класиране и обработка на счетоводни документи; Проверка за съответствие на счетоводните документи с данъчно законодателство; Изготвяне на необходими вторични счетоводни документи във връзка с дейността на фирмата; без междинни отчети ...